آنجلینا جولی نقص عضو شد !!!

 

آنجلینا جولی نقص عضو شد !!!

یک حادثه دردناک در صحنه فیلمبرداری فیلم " تام رایدر" باعث شد که مفصل آرنج او دچار آسیب دیدگی شدید شود .

به گزارش تکناز، این ستاره ۳۶ ساله اخیرا" فاش کرد که یک حادثه دردناک در صحنه فیلمبرداری فیلم " تام رایدر" باعث شد که مفصل آرنج او دچار آسیب دیدگی شدید شود و پزشکان هرگز نتوانستند آرنج آسیب دیده این بازیگر مشهور هالیوود را کاملا" درمان کنند.

او گفت: "قسمتی از مفصل آرنج من از بین رفته است."

"در هنگام فیلمبرداری یکی از صحنه های فیلم "تام رایدر " که من نقش لارا کرافت را در آن بازی کردم ، یک حادثه بد اتفاق افتاد و من با یک جسم سخت برخورد کردم که باعث شد مفصل آرنجم کاملا" خرد شود."

پزشکان بیشتر تکه های خرد شده مفصل مرا پیدا کردند و به هم پیوند زدند اما یک تکه از آن هرگز پیدا نشد و هنوز در بدن من شناور است .

آنجلینا جولی که همراه همسرش براد پیت از شش فرزند نگهداری می کند، اخیرا" تاکید کرد که هرگز فرزندانش را نصحیت نمی کند و برای آنها سخنرانی نمی کند.

آنجلینا گفت :"من از آن دسته مادرهایی نیستم که دائما" برای فرزندانشان حرف می زنند و آنها را نصیحت می کنند."

مترجم:فرشته مشاور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط behrad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 645
بازدید کل : 18719
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->